Kategorie sklepu


Wybierz dział

Dane kontaktowe
Narzedziak
więcej »
Zaloguj się

nie pamiętam hasła!
zarejestruj się

Polityka zwrotów i wysyłka zamówień

Przy składaniu zamówienia możesz wybrać najbardziej odpowiadający Tobie sposób dostawy. W momencie otrzymania towaru potwierdź podpisem jego odbiór. Po potwierdzeniu towar staje się Twoją własnością. Pamiętaj, że masz prawo dokonania oceny stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w obecności Kuriera. Może to nastąpić tylko po odebraniu paczki i zapłaty za towar (w przypadku płatności za pobraniem). Jeżeli zauważysz uszkodzenie towaru, sporządź w obecności Kuriera protokół szkody zawierający opis uszkodzenia. Uszkodzony towar można wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi. Koszt transportu ponosi wówczas nasza firma. Kiedy towar znajdzie się ponownie w naszym magazynie zostanie wymieniony na nowy, a przesyłka zostanie ponownie wysłana na nasz koszt. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym, postępuj wg zasad gwarancji. Pewni wysokiej jakości towaru oraz szanując Twój wybór i swobodę działania, dajemy Ci aż 14 dni na jego zwrot. W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, możesz zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym jest to prawo każdego klienta dokonującego zakupu w naszym sklepie internetowym. W przypadku gdy towar nie spełnia Twoich oczekiwań, zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić znamion używania, musi posiadać oryginalne opakowanie, oryginalnie przymocowane metki i materiały informacyjne, zwrotowi podlega również paragon fiskalny i dokumenty gwarancyjne. Jeśli chciałbyś zwrócić zamówiony towar, odeślij go na adres: Promotions,Jagiełły 4 skr 113 ;38-300 Gorlice (dla przesyłek Pocztą Polską ) lub Promotions,38-300 Ropica Polska 535 dla pozostałych kurierów